PR Solutions - Public Relations Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Antenna Software – amerykańskiej firmy umożliwiającej tworzenie, upublicznianie i zarządzanie aplikacjami oraz stronami internetowymi na dowolnych platformach mobilnych.

Celem projektu było nagłośnienie przeprowadzki centrum technologicznego Antenna Software do nowego biura w Krakowie, skali inwestycji tej firmy w Polsce, a także rozpoczęcie budowania świadomości na temat rozwiązań Antenny na polskim rynku.

Flagowym produktem Antenna Software jest Antena Mobility Platform (AMP). Z pomocą tej platformy firmy mogą zarządzać swoimi aplikacjami i stronami internetowymi oraz budować nowe na dowolnym mobilnym urządzeniu, bez względu na wykorzystywany przez niego system operacyjny. Antenna jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień z zakresu innowacyjności, z których najważniejszą pozycją jest przyznanie przez Gartnera tytułu wizjonera rynku mobilnego („2011 Gartner Magic Quadrant for Mobile Enterprise Application Platforms” i „2011 Gartner Magic Quadrant for Mobile Consumer Application Platforms”).

Antenna jest obecna w Polsce od stycznia 2011 roku, kiedy to przejęła brytyjskiego producenta rozwiązań mobilnych Volantis Systems. Wraz z tym przejęciem Antenna stała się także właścicielem krakowskiego centrum technologicznego Volantisu, działającego od 2005 roku. Obecnie firma kontynuuje rozwój tego centrum – w lipcu 2011 roku zatrudniła w nim 100 pracownika, a kolejni mają dołączyć w ciągu następnych 12-18 miesięcy, wraz ze wzrostem popytu na usługi Antenny na świecie.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Antenna Software są dostępne pod adresem: www.antennasoftware.com.

Mimo że 80% konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji w kontakcie z obsługą klienta, aż 85% firm nie wdrożyło jeszcze AI na szerszą skalę w swoich działach contact center. Główną barierą okazują się kwestie bezpieczeństwa – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę CommBox. Badanie, które objęło ponad 1000 konsumentów i 250 menedżerów odpowiedzialnych za obsługę klienta, pokazuje, że firmy przyjmują ostrożne […]

Binance, wiodący ekosystem blockchain na świecie stojący za największą giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu i liczby użytkowników, zaczął korzystać z rozwiązań AI dostępnych w Amazon Web Services (AWS) do poprawy doświadczeń związanych z rejestracją użytkowników, wsparciem klienta oraz wewnętrzną automatyczną diagnostyką systemów na swojej platformie. Na bazie pierwszych pozytywnych doświadczeń, firma planuje jeszcze bardziej […]

Binance, globalny ekosystem blockchain stojący za największą pod względem wolumenu obrotu giełdą kryptowalut, ogłosił dziś podczas Binance Blockchain Week powołanie Jeffa Li na stanowisko nowego wiceprezesa ds. produktu. Jeff skupi się na rozszerzaniu i ulepszaniu portfolio produktów Binance, zapewniając firmie pozycję lidera w kształtowaniu przyszłości przestrzeni blockchain i Web3. Jeff Li wnosi ponad 16-letnie łączne doświadczenie w zarządzaniu produktami Web2 i Web3 oraz […]

Sztuczna inteligencja (AI) jest często przedstawiana jako narzędzie, które wraz ze swoim rozwojem zastąpi pracowników na wielu stanowiskach i po prostu zabierze im pracę. Jednym z najczęściej wymienianych przykładów branży, gdzie tak się stanie najszybciej, jest obsługa klienta. Tymczasem zdaniem przedstawicieli tego środowiska nie pokrywa się to z rzeczywistością. Bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest, że AI po prostu zmieni […]

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie […]

86% liderów firm przewiduje, że w działach obsługi klienta coraz większą rolę zacznie odgrywać predykcyjna personalizacja, której celem jest przewidywanie oczekiwań i preferencji klientów. Będzie to możliwe za sprawą coraz lepszych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI), które będą analizowały wcześniejsze zachowania klientów i na tej podstawie generowały rekomendacje dalszych działań. Jednocześnie aż 89% liderów […]