Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/default-constants.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/default-constants.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/class-wp-rewrite.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/class-wp-rewrite.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/feed.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/feed.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/class-wp-dependencies.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/class-wp-dependencies.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/html-api/class-wp-html-open-elements.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/html-api/class-wp-html-open-elements.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/class-walker-nav-menu.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/class-walker-nav-menu.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-posts-controller.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer77591/public_html/prsolutions.pl/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-posts-controller.php on line 1
Firmy muszą nauczyć się zachowywać umiar w komunikacji z klientami - PR Solutions - Agencja Public Relations | Agencja PR Kraków

81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów. To tylko niektóre z ustaleń z najnowszego raportu Optimove Insights, które rzucają światło na narastający problem zmęczenia marketingowego wśród konsumentów.

Nadmiar komunikacji marketingowej, bombardowanie ofertami i promocjami – to wszystko może przynieść odwrotny skutek do zamierzonego. Zamiast zachęcać do zakupów, irytuje i zniechęca klientów. Według badań Optimove Insights, aż 54% konsumentów otwiera maile marketingowe tylko wtedy, gdy są one spersonalizowane i odpowiadają ich potrzebom.

„Konsumenci oczekują aktualnych, trafnych wiadomości, które pomogą im podczas zakupów. Kluczem do sukcesu jest umiar i personalizacja” – komentuje wyniki badań Krzysztof Lewiński, CEO Armatis Polska, wiodącego outsourcera obsługi klienta i sprzedaży.

Podkreśla on, że kluczem do sukcesu w komunikacji marketingowej i sprzedażowej jest znalezienie złotego środka, a umiar w komunikacji z klientem to nie tylko kwestia ilości, ale także jakości przekazu. Komunikaty powinny być jasne, zwięzłe i konkretne. Warto unikać żargonu branżowego i skupić się na korzyściach, jakie klient może odnieść z produktu lub usługi.

„Pamiętajmy, że komunikacja z klientem to nie sprint, ale maraton. Budowanie długotrwałych relacji wymaga czasu, cierpliwości i przede wszystkim szacunku dla potrzeb i preferencji klienta. Dlatego warto inwestować w komunikację, która jest nie tylko skuteczna, ale także etyczna i odpowiedzialna” – dodaje przedstawiciel Armatis.

Badanie Optimove Insights zostało zrealizowane na podstawie badania przeprowadzonego w styczniu 2024 roku na próbie 305 obywateli USA. Respondenci byli w wieku 18+, 49% stanowili mężczyźni, a 51% kobiety.

Dodatkowe informacje o Armatis Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób, a w Polsce ok. 2000. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne na stronie: https://www.armatis.com/pl.