PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions rozpoczęła współpracę ze szwedzką firmą Brainglass, która zajmuje się tworzeniem aplikacji edukacyjnych na urządzenia mobilne.

W ramach współpracy PR Solutions zapewni Brainglass kompleksową obsługę w zakresie public relations w Polsce. Do zadań agencji będzie należało w szczególności utrzymywanie relacje z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony, co zostało poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym.

Brainglass jest producentem mobilnych aplikacji e-learnigowych, który czerpie z ponad 10-letniego doświadczenia szwedzkiej firmy Vocab. Spółka ta była wielokrotnie nagradzana za innowacyjność swoich rozwiązań do wspomagania nauki. Brainglass pozyskał niedawno 1,9 miliona euro dofinansowania od funduszy inwestycyjnych, które mają pomóc w rozwoju spółki. Więcej informacji na temat firmy jest dostępne pod adresem: www.brainglass.com.

Mimo że 80% konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji w kontakcie z obsługą klienta, aż 85% firm nie wdrożyło jeszcze AI na szerszą skalę w swoich działach contact center. Główną barierą okazują się kwestie bezpieczeństwa – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę CommBox. Badanie, które objęło ponad 1000 konsumentów i 250 menedżerów odpowiedzialnych za obsługę klienta, pokazuje, że firmy przyjmują ostrożne […]

Binance, wiodący ekosystem blockchain na świecie stojący za największą giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu i liczby użytkowników, zaczął korzystać z rozwiązań AI dostępnych w Amazon Web Services (AWS) do poprawy doświadczeń związanych z rejestracją użytkowników, wsparciem klienta oraz wewnętrzną automatyczną diagnostyką systemów na swojej platformie. Na bazie pierwszych pozytywnych doświadczeń, firma planuje jeszcze bardziej […]

Binance, globalny ekosystem blockchain stojący za największą pod względem wolumenu obrotu giełdą kryptowalut, ogłosił dziś podczas Binance Blockchain Week powołanie Jeffa Li na stanowisko nowego wiceprezesa ds. produktu. Jeff skupi się na rozszerzaniu i ulepszaniu portfolio produktów Binance, zapewniając firmie pozycję lidera w kształtowaniu przyszłości przestrzeni blockchain i Web3. Jeff Li wnosi ponad 16-letnie łączne doświadczenie w zarządzaniu produktami Web2 i Web3 oraz […]

Sztuczna inteligencja (AI) jest często przedstawiana jako narzędzie, które wraz ze swoim rozwojem zastąpi pracowników na wielu stanowiskach i po prostu zabierze im pracę. Jednym z najczęściej wymienianych przykładów branży, gdzie tak się stanie najszybciej, jest obsługa klienta. Tymczasem zdaniem przedstawicieli tego środowiska nie pokrywa się to z rzeczywistością. Bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest, że AI po prostu zmieni […]

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie […]

86% liderów firm przewiduje, że w działach obsługi klienta coraz większą rolę zacznie odgrywać predykcyjna personalizacja, której celem jest przewidywanie oczekiwań i preferencji klientów. Będzie to możliwe za sprawą coraz lepszych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI), które będą analizowały wcześniejsze zachowania klientów i na tej podstawie generowały rekomendacje dalszych działań. Jednocześnie aż 89% liderów […]