PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions rozpoczęła współpracę ze szwedzką firmą Brainglass, która zajmuje się tworzeniem aplikacji edukacyjnych na urządzenia mobilne.

W ramach współpracy PR Solutions zapewni Brainglass kompleksową obsługę w zakresie public relations w Polsce. Do zadań agencji będzie należało w szczególności utrzymywanie relacje z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony, co zostało poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym.

Brainglass jest producentem mobilnych aplikacji e-learnigowych, który czerpie z ponad 10-letniego doświadczenia szwedzkiej firmy Vocab. Spółka ta była wielokrotnie nagradzana za innowacyjność swoich rozwiązań do wspomagania nauki. Brainglass pozyskał niedawno 1,9 miliona euro dofinansowania od funduszy inwestycyjnych, które mają pomóc w rozwoju spółki. Więcej informacji na temat firmy jest dostępne pod adresem: www.brainglass.com.

Binance, wiodący ekosystem blockchain stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu, powołał Łukasza Pierwienisa na stanowisko Dyrektora Generalnego Binance Poland. Ten ruch podkreśla zaangażowanie Binance w umacnianie swojej obecności w Polsce, a także dążenie do pełnej zgodności z regulacjami. Łukasz Pierwienis ma bogate doświadczenie w dziedzinie regulacji finansowych i zgodności z przepisami, […]

W 2024 roku liczba posiadaczy kryptowalut na świecie sięgnęła 562 milionów, co stanowi około 6,8% globalnej populacji. To imponujący wzrost o 34% w porównaniu do 2023 roku. Użytkownicy cyfrowych aktywów to zróżnicowana grupa, ale dominują osoby w wieku 25-34 lata (34%), którzy mają wyższe wykształcenie. Najwięcej posiadaczy kryptowalut jest w Azji i Ameryce Północnej, podczas […]

81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów. To tylko niektóre z ustaleń z najnowszego raportu Optimove Insights, które rzucają światło na narastający problem zmęczenia marketingowego wśród konsumentów. Nadmiar komunikacji marketingowej, […]

Bitcoin (BTC) w pierwszym półroczu 2024 zwiększył swoją wartość o 50%, deklasując tym samym wszystkie tradycyjne instrumenty finansowe. Nadal wypada jednak blado na tle najsilniejszej gałęzi rynku kryptowalutowego, która w tym samym okresie urosła o niebagatelne 2400%! Mowa tutaj o „memecoinach”, czyli tokenach-memach, powstających z jednej strony dla żartu, a z drugiej w poszukiwaniu jak […]

Nowe badanie IDC i SAP ujawnia niepokojącą rozbieżność: aż 86% sklepów detalicznych na świecie uważa, że oferuje doświadczenia konsumenckie i obsługę klienta na poziomie co najmniej równym konkurentom, podczas gdy dane partnera badania, Customer Gauge, wskazują na średni wskaźnik Net Promoter Score (NPS; pokazujący zadowolenie klientów) w branży na poziomie zaledwie 41, znacznie poniżej średniej […]

Już co szóste Call i Contact Center na świecie wdrożyło rozwiązania GenAI, a ich wpływ na wydajność pracy, satysfakcję klientów i pracowników jest coraz większy. Przekłada się to w bardzo znaczący sposób na szybkie budowanie przewagi konkurencyjnej, co może doprowadzić do sytuacji, że centra, które zainteresują się rozwiązaniami opartymi o GenAI z opóźnieniem, po prosu […]