Binance, wiodący ekosystem blockchain na świecie stojący za największą giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu i liczby użytkowników, zaczął korzystać z rozwiązań AI dostępnych w Amazon Web Services (AWS) do poprawy doświadczeń związanych z rejestracją użytkowników, wsparciem klienta oraz wewnętrzną automatyczną diagnostyką systemów na swojej platformie. Na bazie pierwszych pozytywnych doświadczeń, firma planuje jeszcze bardziej […]

Binance, globalny ekosystem blockchain stojący za największą pod względem wolumenu obrotu giełdą kryptowalut, ogłosił dziś podczas Binance Blockchain Week powołanie Jeffa Li na stanowisko nowego wiceprezesa ds. produktu. Jeff skupi się na rozszerzaniu i ulepszaniu portfolio produktów Binance, zapewniając firmie pozycję lidera w kształtowaniu przyszłości przestrzeni blockchain i Web3. Jeff Li wnosi ponad 16-letnie łączne doświadczenie w zarządzaniu produktami Web2 i Web3 oraz […]

Sztuczna inteligencja (AI) jest często przedstawiana jako narzędzie, które wraz ze swoim rozwojem zastąpi pracowników na wielu stanowiskach i po prostu zabierze im pracę. Jednym z najczęściej wymienianych przykładów branży, gdzie tak się stanie najszybciej, jest obsługa klienta. Tymczasem zdaniem przedstawicieli tego środowiska nie pokrywa się to z rzeczywistością. Bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest, że AI po prostu zmieni […]

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie […]

86% liderów firm przewiduje, że w działach obsługi klienta coraz większą rolę zacznie odgrywać predykcyjna personalizacja, której celem jest przewidywanie oczekiwań i preferencji klientów. Będzie to możliwe za sprawą coraz lepszych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI), które będą analizowały wcześniejsze zachowania klientów i na tej podstawie generowały rekomendacje dalszych działań. Jednocześnie aż 89% liderów […]

Najnowszy raport „2024 US Customer Experience Index (CX Index)” autorstwa firmy Forrester przynosi niepokojące sygnały dla amerykańskich marek. Według raportu, jakość obsługi klienta osiągnęła w USA najniższy poziom w historii, a 2024 jest według Amerykanów już trzecim rokiem z rzędu, w którym ich doświadczenia konsumenckie ulegają pogorszeniu. Okazuje się, że skuteczne wdrożenie strategii stawiającej klienta […]