Nasza pełna oferta PR dla branży IT
W PR Solutions doskonale zdajemy sobie sprawę z kluczowej roli, jaką odgrywa public relations w obecnej przełomowej chwili dla branży sztucznej inteligencji (AI). W obliczu dynamicznego rozwoju tego sektora, umiejętne wykorzystanie strategii PR staje się niezbędne dla firm działających w obszarze sztucznej inteligencji.
Nasze doświadczenie w obszarze działa Public Relations związanych z AI pozwala nam skutecznie dostosować strategie komunikacyjne do unikalnych potrzeb i wyzwań branży. Zrozumienie specyfiki sztucznej inteligencji, wsparte solidnymi relacjami z mediami i innymi kanałami komunikacji, umożliwia nam kreowanie pozytywnego wizerunku dla naszych klientów.
Zobacz poniżej przykładowe publikacje dot. tematyki AI, które stworzyliśmy dla naszych klientów i które odbiły się szerokim echem w mediach.
Już co szóste Call i Contact Center na świecie wdrożyło rozwiązania GenAI, a ich wpływ na wydajność pracy, satysfakcję klientów i pracowników jest coraz większy. Przekłada się to w bardzo znaczący sposób na szybkie budowanie przewagi konkurencyjnej, co może doprowadzić do sytuacji, że centra, które zainteresują się rozwiązaniami opartymi o GenAI z opóźnieniem, po prosu […]
Czytaj więcejBoty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – […]
Czytaj więcejArmatis, wiodący outsourcer usług związanych z obsługą klienta i sprzedaży, wdrożył system generatywnej AI wspomagający pracę agentów pracujących w contact center dla jednego z klientów firmy – globalnej firmy z branży transportu lotniczego. W planach na 2024 roku jest wdrożenie podobnych systemów dla wszystkich innych klientów Armatis, wykorzystanie AI do kontroli jakości rozmów, a także […]
Czytaj więcejWartość rynku blockchain wykorzystującego sztuczną inteligencję (blockchain AI) ma już wkrótce wzrosnąć do ponad 14 miliardów złotych. Eksperci dostrzegają ogromny potencjał zarówno w połączeniu dynamicznie rozwijającego się sektora AI oraz przebijającej się do mainstreamu branży Web3, która bazuje na technologii łańcucha bloków. Jakie jednak mogą być realne zastosowania blockchaina w połączeniu ze sztuczną inteligencją? Jak […]
Czytaj więcejSztuczna inteligencja staje się coraz bardziej istotnym narzędziem w działach contact center, zwiększając szybkość i jakość obsługi, a także umożliwiając bardziej spersonalizowane doświadczenia dla klientów. Wirtualni asystenci oparci o AI są także w coraz większym stopniu akceptowani przez pracowników contact center, którzy wręcz zaczęli domagać się ich wdrożenia i cenią je w takim samym stopniu, […]
Czytaj więcejNasza pełna oferta PR dla branży IT